wtorek, 17 stycznia 2012

to i owo.

Kilka ogloszen parafialnych ;-)

Po pierwsze:
Odzyskalam dostep do mego konta!!! no dobra, za wiele kasy tam nie ma, bo ja raczej sobie niczego nie zaluje, no ale cos mimo wszystko sie tam znajduje ;-) Bylam dzis w banku, i dostalam karte! so happy ;-)) wczoraj tez bylam, ale oczywiscie pocalowalam klamke, bo Karolinka zapomniala ze swieto Marcina Lutra było...

Po drugie:
Pierwszy raz dzis szalalam z kuponami robiac zakupy ;D podoba mi sie to;D wiadomo bez popadania w paranoje, ale czasem warto wyciac jakis kuponik ;P ja no dzis skorzystala z upustu 5$ przy zakupie dwoch farb do wlosow. cena jednego pudelka 8.50$ a za dwie zaplacilam 11$ ;-))
Jeszcze mialam jakies na pierdoly, ktore tez kupilam, ale ten z farba byl najlepszy ;-)

przykladowy kupon

Po trzecie:
Ostatnio natrafiłam na strone, gdzie pierwsze kilka tysiecy osob moze zamowic darmowe wizytowki facebook'owe ;D sie załapałam, jak za friko to co mi szkodzi? :D
facebook to taki moj wirtualny przyjaciel ;-) pozatym! wreszcie nie bede musiala podawac nr telefonu, tylko wyjme swa wizytowke, a tam nr telefonu, adres facebook'a, mail.... ;-) haha oto one (w dwoch wersjach):

hahah facebook'owa businesswoman! a jak!:D


Po czwarte:
znow jestem ruda!!! Bo bez jaj, ale jeszcze troche i musialabym zmienic adres bloga na 'blondi w usa' to slonce wykonczy moje wlosy! Tak jasnych dawno nie mialam! ale spokojnie. Rudowlosa Karolina powrocila ;-) uff..... wreszcie jestem soba ;P

Zapas zrobiony ;D

Po piate:
Wreszcie wypilam wczoraj prawdziwa Latte taka z 3 warstwami w Nespresso na Lincoln Rd! tyle ze zaplacilam za nia 8$, OK warto byłło! byla pyszna!!!!! wreszcie nie Starbucksowe latte, ktore latte nie przypomina w smaku!
ale i tak robie w domu w Krakowie lepsza ;-) haaa, kurde tesknie za moim ekspresem i spienianiem mleka <3

Latte! <3

Po szóste:
Chciałam oficjalnie podziekowac mej kochanej Ewce, ktora jednak jak sie okazuje potrafi pisac maile o pierdolach! Do tej pory twierdzila, ze 'nie umie tak jak Martyna', a tu prosze! kilka dni pod rzad maile! ;-)) Dziekujeeee!!!!! ;**
Mam nadzieje, ze Cie w tych Swiatnikach nie zasypalo;D mnie zasypac moze ale piaskiem haaa, tadammm: (zeby was ogrzac troszke)

ciezko wyobrazic mi sobie teraz zycie w miescie bez plazy... 
piekna styczniowa pogoda! <3

Po siodme:
Ogladajac kilka dni temu 'The Break-Up' w polsce znany pod tytulem "Sztuka zrywania" mym oczom ukazal sie obraz, ktory musialam uwiecznic foteczka i przeslac na fejsika;D Film napewno wiekszosc widziala z 2006r. Obsada glownych rol fajna, zabawna ;-)
Vince Vaughn- jako Gary Grobowski (wiec koszulka nie bez powodu!)
Jennifer Aniston- jako Brooke Meyers

a no pewnie! ;-) dumna z bycia polka! ;-)
A jednak nie jestesmy z jakiejs dziury w Europie, jak niektorzy mysla ;-) Reklama Polski poszła w świat! wohooo ;-))


Po osme:
U mnie jeszcze ciagle 17.01! Takze mimo, ze skladalam telefonicznie to jeszcze raz chcialam Patrykowi (memu siostrzencowi) zlozyc serdeczne zyczenia urodzinowe!!! ;-))
Spelnienia marzen i powodzenia w szkole! ;-) serio nie moglam dzis uwierzyc ze Ty juz masz 13 lat! czyli jednak ja juz prawie 22...... aaaaa!

Sto Lat! :*

Po dziewiate:
jutro pracuje dopiero od 17 do 22. Jutro sroda, a jesli sroda to co?? ;-))

z pozdrowieniami dla Gabii i Kasii ;**

iiii po dziesiate:
dobranoc XOXO

10 komentarzy:

Karolina Ramos pisze...

NIENAWIDZĘ Cię za tą pogodę! Serio:D jak tak mozna, to niesprawiedliwe:P u mnie znowu snieg napadal :(
swoja droga ogladalam ten film jakis rok temu i strasznie sie tym ekscytowalam jak zobaczylam te polskie koszulki i wtrącenia :D
i te wizytówki super :)

Karola pisze...

Naprawdę fajny blog, przeczytałam Twoje wszystkie notki od początku. Mam nadzieję, że i ja trafię na taką fajną rodzinkę i miejsce:)

Możesz zdradzić z jakiej strony te wizytówki masz?

Marta K pisze...

Ba! Ja też chcę takie wizytówki ! :)
Co do koloru, właśnie zastanawiam się jaki "rudy" wybrać xD Z tym mam zawsze jakiś problem.
Co do Latte. Zapraszam Cię do siebie ! W końcu moi hości są właścicielami restauracji i takową kawę mam codziennie ;)

Natalia pisze...

Ty to tam masz naprawde dobrze, słońce, plaża-tylko pozazdrościć!
Powodzenia!

Anna pisze...

za każdym razem czekam niecierpliwie na Twoje relacje zza oceanu!:)

Ruda xx pisze...

postaraj sie duzo rozmawiac z rodzina zanim sie na nicg zdecydujesz ;-)
wizytowki zamowilam na: http://us.moo.com/
Pozdrawiam!

Ruda xx pisze...

zamilcz! nie mow nic na temat kawy, bo to moja miłość <3
btw dawaj adres to pocztowke podesle ;D

Ruda xx pisze...

ojj tam ;D nie narzekaj! ;-)) ja bym chciala snieg, ale tylko na 2-3 dni, i ani dnia dluzej!

Ruda xx pisze...

nie narzekam! ;-P

Ruda xx pisze...

bardzo mi milo to slyszec! i dziekuje! :*