środa, 14 grudnia 2011

friends 4 ever ;)

f
Ewka/Martynka/Ja  <3

W tym poscie chcialam bardzo podziekowac moim dwom przyjaciolkom- Ewce i Martynce ;) Dzis wieczorem odwiedzila mnie pierwsza depresja, pierwszy dolek emocjonalny, duzo lez i pytan bez odpowiedzi... Nie myslac, ze w Polsce jest srodek nocy wyslalam smsy, po kilku minutach obie odpowiedziały. Z Ewka przegadalam kilka minut przez telefon, z Martynka wymieniłam SMSy, miedzy czasie obie miedzy soba uzupelnialy informacje...
Kochane! Słowa, które od was dostałam w mailach i smsach... Poplakalam sie, ale tym razem ze wzruszenia, ze mam w zyciu tak wspaniale przyjaciolki!!! Dziekuje, ze zawsze moge na was liczyc! Nie moge sie doczekac az was usciskam za pol roku!! ;**
Tesknie za wami i mysle o was kazdego dnia!!! ;* ;-)

P.S. Kochana mamo! wiem, ze co rano sprawdzasz czy napisalam nowego posta, wiec nie martw sie, wszystko juz jest dobrze, dziewczyny dały mi kopa w tylek i juz mi lepiej ;-) Standartowo zadzwonie potem na skype i sie zobaczymy! Kocham i tesknie!!


*Blog ten jest traktowany przeze mnie jako pewnego rodzaju pamietnik, gdyz spora ilosc mych znajomych i rodziny czyta go, hmm 'anonimowo' jako codzienna poranna prase ;-)

Brak komentarzy: