piątek, 23 grudnia 2011

Merry Christmas! / Wesołych Świąt! / Feliz Navidad! ;)

'Holidays are coming' albo jak kto woli 'Coraz bliżej Święta' ;)



Będąc w Polsce powiedziałabym pewnie, że nadal nie jestem odrobiona, bo trzeba jeszcze zrobić to tamto i owamto, ale nie tutaj ;) Pełen luz, zero spiny, i niestety zero atmosfery świąt, przynajmniej jak dla mnie...
W ten wieczór stworzyłam sobie ją sama, piekłam placka i muffiny, słuchałam świątecznych piosenek a przy tym beczałam jak małe dziecko ;) Nikogo kłamać nie będę- zgadza się, jestem smutna, jest mi zle, ze te swieta spedze tak daleko od domu. A jeszcze niedawno mowilam tak jak Kevin 'chce te swieta spedzic z dala od rodziny'. Zarowno moja 'prosba' jak i Kevina sie spelnila, ale tak samo oboje jestesmy z tego powodu smutni ;(
 No ale helloł! Wiedziałam w co sie pakuje ;)) Dobraaaa, koniec zamuły i użalania sie nad własnym losem! ;-)

Popołudniu przygotowywałyśmy z hostką rózne potrawy na jutrzejsza wigilie, bedzie kaczka, rizotto, slodkie ziemniaki bla bla bla i sami mlodzi amerykanie, w tym dwie polki jedna z krakowa- JA ;)) i jedna z Torunia- Hostka ;) hehe, nie no tak na serio to na Wigilie zaprosili swoich znajomych, tzw singli, ktorzy nie maja z kim swiat spedzic, bo rodzina daleko ;) czyli nie bede jedynym singlem w te swieta haa xD

Paweł i Kubus- bardzo, bardzo ale to bardzo Wam dziękuje za dzisiejsza rozmowe na skype! Pomogla mi ;)) Wiem, ze mimo dzielacej nas wielkiej wody, myslicie o mnie, a szczegolnie myslec bedziecie w te Swieta ;) Wesolych Świąt wam, spelnienia wszelkich marzen, szybkiego powrotu do Polski i jeszcze wiecej miłosci :*

Ewka- samych radosnych dni, pieknego piersionka ;D i powodzenia na studiach! ;* Ucaluj Tomasza i cala rodzinke ;*

Martys- tego jedynego! a dobrze wiesz gdzie on sie 'ukrywa' ;-) Ucaluj Dorotke, parentsow i Wojtusia ;*


Ehh no ciezkie swieta bez rodziny, mimo, ze nie cierpie skladac zyczen podczas Wigilii, najchetniej bym wychodzila na ta czesc, tak teraz bym wiele dala zeby zlozyc wam Wszystkim zyczenia, kazdemu z osobna przy wigilijnym stole, hmm wiadomo, ze kazdemu zycze zdrowia, szczescia, pomyslnosci bla bla ;D

Mamo- spełnienia wszelkich marzen i mozliwosci spedzania wiecej czasu w Polsce, z rodzina :*
Tato- duzo zdrowia, wytrwalosci w postanowieniach i wygrania wkoncu w tego totka, bo przepusciles juz sporo kasy na to ;))
Monika- ehh jak co roku- zebysmy sie wreszcie ogarnely, bo wiesz, ze Cie kocham :* i czasem wiecej cierpliwosci do dzieciakow :)
Ignaś- kase masz ;D ladna zone, piekne dzieci, piekna szwagierke:D wiec zycze, zebys wiecej czasu spedzal w domu, a nie w biurze ;*
Olka- samych dobrych ocen, i nie poddawaj sie nawet jak sie nie udaje! :*
Filipek- duuzo usmiechu i czasem mniej fochów :*
Goska- Wiecej usmiechu ;) i samej radosci i dumy z wspanialych dzieci ;*
Arek- ojj Arunia! Wiecej niz tylko weekendow w domu :*
Kamila- powodzenia w szkole, i troche wyciszenia, szczegolnie w stosunku do rodzicow :*
Maks- powodzenia w Cracovii a potem w Barcelonie czy gdzie tam sobie wymarzysz:*
Ana- spelnienia marzen, i duzo cierpliwosci, zeby ogarnac gromadke;*
Robert- radosci z zycia i samych radosnych dni:*
Patryk- Samych najlepszych ocen i spelnienia pilkarskich marzen, w najlepszych klubach :*
Kacper- duuuuuzo zdrowia! mimo, ze wiecznie sie usmiechasz, to jeszcze wiecej usmiechu zycze ;*
Amelia- samych szostek! i zebys byla bardziej rozmowna, chociaz i tak jest coraz lepiej :*
Dulina- dziwne, ale zycze Ci abys czasem czesciej szczekal na spacerze, ale kosztem tego abys byl cicho jak jestes sam w domu :))

Pamietajcie, ze mimo iz ta Wigilia bedzie dla mnie inna, bo bez was, to bede o was myslec caly czas! Wy pewnie nawet nie zauwazycie, ze mnie nie ma, w takim tlumie :))
... z wigilijnego stolu jem niewiele, ale ile bym dala za barszcz z uszkami, smazone pierozki i karpiaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Za rok nadrobie stracone kcal :D

Mam nadzieje, ze wszystkie kartki świąteczne dotarły na czas! ;-) (a tak na marginesie, do mnie nie dotarla zadna- dziekuje ;* )

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI !!!!!! :*:*:*


Ciasto marchewkowe z lukrem ;-)

Grzebanie w kaczce ;-)
moje male dziela ;-)
Wesołych Świąt z goracego Miami! ;)
Ja i Ewa zajete gotowaniem, a Blake nam uciekł z maty ;D i nic sie nie oddzywał ;-)
Ho ho ho! Jeszcze na świeta nie bylam nigdy opalona ;D

1 komentarz:

Anita pisze...

Wesolych, prawdziwych amerykanskich Swiat!. Jak tam prezenty juz rozpakowane?