poniedziałek, 14 listopada 2011

welcome to america

Szczesliwie dolecialam, ale nie powiem ze bez przygod....
Na dzien dobry, nie dzialajacy telefon we frankfurcie, przeciez nie podejde do obcej baby i nie powiem ze chce do domu zadzwonic. Ale! Mialam 1 euro w monecie, a 5 min internetu na jakims tam stanowisku tyle kosztowalo. Mysle wejde na facebook, napisze do kogos i powiem zeby dal znac mym rodzica. Ale uwaga! nawet sie nei zalogowalam bo przez te 5 min probowalam zrobic ten oto znaczek: "@". Nie udalo sie, kasa przepadla, znac nie dalam, dziekuje dowidzenia jestem blondynka;D Wiec druga opcja znalezc towarzyszki podrozy z biura i pozyczyc komorke. czailam sie na grupy mlodych dziewczyn aby jakos je rozpoznac.  Niestety fotki a rzeczywistosc to dwie sprawy. Nie bylo make upow tylko spiete wlosy i dresy;D Ale ujrzalam przez ramie jak pewna szwedka trzyma liste i dostrzeglam tam siebei wiec zagadalam i poszlo;) Niemka uzyczyla mi komorke wiec na jednym wydechu powiedzialam mamie ze zyje ;)

Potem lot do NYC, wypelnianie formularzy. I znow problem bo w warszawie na lotnisku podalam adres host rodziny, na formularzu wizowym mam adres agencji i pytanie, co wpisac teraz?  Przerazona juz widzialam jak mnie cofaja i wysylaja spowrotem do Polski. Pomogla mi przetrwac mila stewardessa, ktora sie mna zajmowala w czasie stresu;) i przezywala to ze mna, dowiadywala co mam zrobic. a ja prawie plakalam mowiac "i don't wanna go back home" ;D (tlumaczenie dla czesci rodziny ktora nie zna mego ulubionego jezyka:'ja nie chce wracac do domu' ;-)
No stresu a stresu, masakra. Juz sie balam ze nie jest mi dane stanac na amerykanskiej ziemi! Teraz juz jestem w hotelu, pokoj dziele z niemka i meksykanka. Zebym tylko nie spadla w nocy z tego lozka, bo strasznei wysokie;D

Podsumowujac, narazie nie wierze w to, ze tutaj jestem o! ;-)

P.S. Takk juz tesknie za wami! :** wymieniac nie bede narazie, na osobiste posty przyjdzie pora. Ale- mamo, tato kocham was!!!!! :-)
Ide spac! Dobranoc sobie, a wam Dzien dobry :-)

2 komentarze:

barmana05 pisze...

dobre wieści kochana! 3mam kciuki, miej sie tam:)
ps: czyli w wawie wypeniac adres na stamford tak?

Marta K pisze...

Uwielbiam Frankfurt !! :)